Wednesday, April 14, 2010

AKHiRNYe AKu DIrumAh..

Alhamdulilah, akhrnye ak dh dpt trima kenyataan.. tuhan maha adil.. mungkin die bkn yg terbaik utk ak...kpda gf baru die 2 jgn risau AKU BUKAN JENIS PERAMPAS HAK MILIK OWG LAIN... so x pyh nk slh fhm k... x pyh nk msg2 aku tnye psl nie... ko dh knl die 2 taun kn so ko jge lh die k... ko je yg terbaik utk die.... ko je yg tau smua psl die...aku x lyk utk die... dan aku pun x kisah x dpt die... die ad ke x sma je pda aku.. xpnah ganggu khdpn aku pun.. lgi pun die bkn dpt menjamin mse dpn aku.. ak sndri yg tntukn mse dpn ak.. so ak x ksh ko pegi or hilang dri hidup ak.. ak blh bertahn dgn dri ak sndri.. ak blh berjaya tanpa ko... ramai lg yg syg kat ak...parents..adek brdik.. kwn2 ak..smua syg ak.. hahahaha.... skrg ak kne fikir fokus kat stdy je.. ak nk lbh berjaya dari ko..hahahaha..

FINAL EXAM??? hahaha.. ni lg stu hal.. paper ak start 21,22,23,26,2 n 6 may... tapi ak tgh x de mood nk stdy nie..dh r 3 paper x de gap lgsg.. blh gilew aku...xpe2. aku yakin aku blh buat... jgn cepat mengalah sblum berjuang.... ingat ibu bapa.. konform rajin stdy nye..hahaha... ye ye je ak nie...aku kne fokus stdy n lupekn smau mslh aku.. i know i can do it...cayok..cayok.. k r dh x tau nk tulis ap lg nie... daa....

No comments:

Post a Comment